Avtalskund

Vi tycker att det ska vara lätt samt fungera smidigt att vara kund, varje dag gör vi vårt yttersta för att uppfylla alla våra kunders behov. Läs mer om fördelarna med att bli avtalskund hos oss nedan.

Så här gör du en ansökan:

1. Registrera en kundprofil (Om du redan handlat hos oss skapades en kundprofil automatiskt)

2. Ansök om att uppgradera ert konto genom att Klicka här

3. Vi behandlar er ansökan och återkommer snarast möjligt!
Förmåner & Rabatter

Förmåner & Rabatter

Dedikerad kundsupport

Dedikerad kundsupport


Ta del av vårt hyllade koncept för avtalskunder, för att bli godkänd som avtalskund behöver ni vara ett företag med ett återkommande behov av inköp av varor och tjänster från vårt sortiment. Ni beställer via Telefonshoppen.se men får efter inloggning ta del av en rad olika rabatter, förmåner och särskilda kampanjer. 

Vår målsättning är att kunna anpassa vårt erbjudande efter era behov för enklare hantering av era löpande beställningar. 


Som avtalskund får du möjlighet att kontakta vår Storkundsavdelning för allehanda frågor som t.ex att lägga beställningar, spåra paket, hitta rätt väg framåt vid eventuella problem samt enklare fakturafrågor.

Mail:
storkund@telefonshoppen.se

Telefon:
08-522 905 90

Avtalsfaktura

Avtalsfaktura

Dropshipment & Expressbud

Dropshipment & Expressbud


Efter godkänd kreditprövning möjlighet att betala via avtalsfakturering med kundanpassade villkor. Med avtalsfaktura får ert företag möjlighet att välja en dedikerad mail enbart för fakturor dit era fakturor skickas via mail med en pdf som bilaga. Vår avtalsfakturering fungerar med de allra flesta scanningstjänster som finns på marknaden.


Expressbud

Bud med leverans i Stockholm med omnejd, pris samt möjlighet för bud varierar beroende på till vilket postnummer er leverans ska budas till. 

Dropshipment
Använd vårt lager som ert eget så skickar vi direkt till er slutkund med er som avsändare (inom Sverige).

Daglig prislista

Daglig prislista

Externa kopplingar

Externa kopplingar


Se till att alla era säljare alltid har koll på vad vi har i lager samt hur aktuellt pris ser ut. Vi gör ett dagligt utskick i vilket aktuellt saldo samt pris visas för alla köpbara produkter. Fyll i de mail ni önskar addera till vårt dagliga utskick.


Använder ni ett externt inköpssystem eller önskar ni integrera våra produkter till något annat system? Vänligen kontakta oss sför mer information. Vi är redan anslutna till Netset, Nettailor, Webmercs samt ett flertal andra system.

Hjälpmedel / FAQ Avtalskund

FAQ Avtalskund

Kundunika lösningar

Kundunika lösningar


Vårt erbjudande och koncept för avtalskunder är framtaget för att tillgodose en stor mängd önskemål och behov av olika slag. Som kund kan du göra en rad olika inställningar själv eller via oss beroende på hur era vardagliga behov ser ut. Läs gärna vår FAQ med svar på vanliga frågor för dig som är avtalskund.

Klicka här för att läsa FAQ för avtalskunder


Ryms inte ert önskemål inom vårt vanliga erbjudande? Tveka inte att höra av dig till oss och berätta mer om dina behov och förutsättningar så försöker vi att återkomma med ett förslag på en skräddarsydd lösning som löser era specifika behov.